روزنامه آس: تاکتیک کی‌روش جواب داد/ عقاب‌ها نتوانستند از دیوار ایران عبور کنند
روزنامه آس: تاکتیک کی‌روش جواب داد/ عقاب‌ها نتوانستند از دیوار ایران عبور کنند

یک روزنامه اسپانیایی در گزارش بازی ایران و نیجریه نوشت: تاکتیک کی‌روش در این مسابقه جواب داد.

خبرگزاری فارس: روزنامه آس: تاکتیک کی‌روش جواب داد/ عقاب‌ها نتوانستند از دیوار ایران عبور کنند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت اینترنتی روزنامه اسپانیایی «AS» در گزارش خود از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه نوشت: جام‌جهانی 2014 برزیل شاهد اولین تساوی خود از زمان شروع مسابقات بود؛ نتیجه‌ای که بهترین شروع ایران را در چهار دوره حضور این تیم در رقابت‌های جام‌جهانی رقم زد. نیجریه از اولین مسابقه خود در گروه F تنها یک امتیاز کسب کرد؛ عقاب‌ها به عنوان تیم مدعی پیروزی وارد این مسابقه شدند اما نتوانستند به دیوار مضاعف دفاعی ایران که کی‌روش دستور ساخت آن را داده بود، نفوذ کنند.

برنامه بازی ایران به اندازه کافی روشن بود؛ این تیم مالکیت توپ را در اختیار حریف گذاشته بود و در نیمه زمین خودش عقب نشست و منتظر حمله روی ضد حملات بود تا توسط رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه حمله کند. این انتخاب نتیجه نداد؛ موقعیت‌های اندک ایران که با ارسال پاس‌های عمقی توسط تیموریان و نکونام به محوطه زمین نیجریه ایجاد می‌شد، با بازگشت توپ خنثی می‌شد. بهترین فرصت ایران روی ضربه کرنری بود که رضا قوچان‌نژاد با ضربه سری قدرتمند انیاما، دروازه‌بان نیجریه را به واکنش وا داشت.

نیجریه بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت اما ناراحت به نظر می‌رسید. اوبی میکل با شایستگی بهترین بازیکن این دیدار شد اما تمام پاس‌هایش توسط هم‌تیمی‌هایش تلف می‌شد. نیجریه هم مثل ایران بهترین فرصتش را از روی یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. اولین موقعیت نیجریه در دقیقه هفتم رقم خورد که گل موسی با اعلام خطا بر روی دروازه‌بان از سوی داور مردود اعلام شد. موسی تلاش کرد تا در دقیقه 30 حقیقی را روی یک ضربه آزاد سورپرایز کند اما دروازه‌بان ایران عالی کار کرد و توپ را به کرنر فرستاد.

تمام امیدهای ایران برای زدن گل پیروزی دیرهنگام به محض پدیدار شدن آثار خستگی در هر دو تیم از بین رفت. آمار گویای این است که نیجریه 64 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما آنها نتوانستند از این برتری استفاده کنند تا تغییری روی صفحه امتیازات بدهند و در پایان این تاکتیک کی‌روش بود که جواب داد.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 27 / 3 / 1393 ا 12:4 AM نويسنده : REZA ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.